36857
Gra planszowa
W koszyku
E-motki : emocje : kodowanka : od kodowania do programowania / gra inspirowana pomysłem Magdaleny Krysińskiej ; projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2020]. - 1 gra (32 elementy memory, 20 kafelków z emocjami, 10 pasków kodowych) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x26x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 20 cm).
GRA PLANSZOWA. Z kodowanką już od najmłodszych lat można uczyć się jak programować i to nie zasiadając przed ekranem komputera. Zadaniem dziecka jest ułożenie emotki w ramce według wylosowanego kodu. Gra uczy logicznego myślenia, postępowania według zasad, cierpliwości i wytrwałości, wspiera rozwój twórczego myślenia.
Status dostępności:
Nakło Śląskie - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek: 5+.
Uwaga dotycząca nagrody
Nagroda Główna w XVIII edycji Konkursu Świat Przyjazny Dziecku.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej